Jednoduché tipy jak získat nové zaměstnance – použijte náborová videa

Náborová videa

Jednoduché tipy jak získat nové zaměstnance – použijte náborová videa

Jednoduché tipy jak získat nové zaměstnance – použijte náborová videa 640 360 OKdron.cz

Jednoduché tipy jak získat nové zaměstnance - použijte náborová videa

V České Republice je aktuální nezaměstnanost 3,2%. Je jednou z nejnižších v ČR za posledních 20 let. Už dávno neplatí staré dobré rčení, že na jedno místo čeká fronta zájemců…

V některých firmách nastává panika, nemohou sehnat zaměstnance. Společnosti naříkají na nedostatek lidí. Nábory jsou výrazně těžší, uchazečů méně, o to však náročnějších. Takže, co s tím?

Dle slov zkušeného HR specialisty, se toho, v porovnání s minulostí, až tak moc nezměnilo. Jen nastal čas, dělat nábory opravdu dobře, správně a kvalitně. Neslibovat co nemůžeme splnit, chovat se k uchazečům férově a na rovinu. Tak jako získáváme nové loajální zákazníky, získáváme i nové loajální zaměstnance.

Mezi osvědčené metody, patří i zajímavě natočená náborová videa. Ta můžeme vytvářet dle několika konceptů. My využíváme k natáčení jak dronů, tak i klasických záběrů. V případě náborového videa, se nebojte ozvat a říct si o co nejúdernější grafiku.

Nábor střihač videa
Náborové video jako doplněk inzerce:

V takovém případě ukazuje video zejména pracovní prostředí, kolektiv, vizi týmu, oddělení, nebo společnosti. Psaný text inzerátu bývá obvykle nedílnou součástí.

Náborové video – virální:

Jedná se o video, kde je důležitou složkou příběh, případně wow efekt. Přesně cílí na skupinu lidí, kterou má oslovit. Vyvolává zvědavost, a v ideálním případě touhu stát se součástí takové společnosti.

Náborové video – propagační:

Jedná se o náborové video, které má jednak ukázat pracovní prostředí, ale také společnost jako celek. Záběry se soustředí nejen na tým, ale také na to co firma vytváří, na co jsou hrdí.

Chytře natočený materiál bývá často použit i v případě školení nových zaměstnanců. Produktová, či instruktážní videa mohou být součástí adaptačního procesu moderních společností. Využití je nekonečně mnoho, a při moudrém plánování může zaměstnavatel výrazně ušetřit čas i peníze na následných školeních „nováčků“, ale i stávajících zaměstnanců.

Propracované sdělení, koncept a smysluplný scénář společně s dobrou grafikou a podmanivým hudebním podkresem, dokáže otevřeně, ale i podprahově zapůsobit na cílovou skupinu lidí.

Proto je důležité si hned na začátku ujasnit, k čemu bude video sloužit, co je jeho účelem a cílem. Na scénáři se domlouváme společně s personalistou, případně s vedením společnosti tak, aby vzniklo opravdu „chytré“ náborové video, mnohostranným využitím.

Autor příspěvku: Eva Bajerová, OKdron s.r.o.