• 14.6.2017

5 pomocníků pro realitní kanceláře a makléře!

5 pomocníků pro realitní kanceláře a makléře!

5 pomocníků pro realitní kanceláře a makléře! 1024 576 OKdron.cz

Přemýšleli jste někdy, na základě čeho se prodávající rozhoduje, jestli právě VY budete ti, kdo bude jeho nemovitost EXKLUZIVNĚ prodávat?

Co je vaší prioritou? Proč byste měli dostat exkluzivitu prodeje právě VY, když všichni nabízíte:

– osobní přístup,
– to pravé řešení na míru,
– prodej bez komplikací,
– právní služby zavedené advokátní kanceláře,
– a tak dále.

Sestavili jste si plusy a mínusy toho, co svým potenciálním klientům nabízíte a co jim nabízí konkurence? Proč by měl prodávající chtít právě vás, když u VŠECH realitních kanceláří i makléřů se vždy dočtete tu stejnou mantru, byť řečenou trochu jinými slovy.

Prodávající se vás zeptá, proč byste to měl být zrovna VY? A vy zopakujete to, co každý „realiťák“.

NEBO si představte, že máte portfolio nástrojů, kterými nemovitosti při prodeji prezentujete:

1) Fotografie – profesionální fotografie a letecké fotografie ukáží prodávanou nemovitost nebo pozemky určitě lépe, než fotky, které pořídíte na mobil, srovnejte sami:

Jak by taková fotka neměla vypadat?

Srovnejte rozdíl, jak foto vypadat má.

2) Video – většina lidí nakupuje reality racionálně, ví, co chtějí, jaké mají nároky a požadavky, ALE. Ve chvíli, kdy takových nemovitostí najdou více, přichází na řadu emoce. Jaký mají pocit, jak se jim líbí okolí, zahrada, výhled a podobně. Nejjednodušší cestou, jak naladit je bezpochyby letecké video. PROČ? Zvládne totiž tyto emoce nejen předat, ale také přesvědčit! Zhodnoťte sami, krása, že.

 

3) Grafika – vyznačte, co přesně je předmětem prodeje, ne každý se orientuje v katastrálních mapách nebo v google.maps. Tuto info grafiku můžete použít jak ve videu, tak i ve fotografiích, například takto:

 

4) Virtuální prohlídka – na virtuální prohlídky jsme zvyklí z hotelů a restaurací. Ale co předvést zájemci o koupi nemovitosti, jak to v domě skutečně vypadá. Nechte je zjistit, jak velké jsou prostory a hlavně, jak to vypadá v okolí nemovitosti? Podívejte se na leteckou virtuální prohlídku, skvělý pomocník, co myslíte?

 

5) Video Bumper – říkáte si, co to je? Krátký cca 15 vteřinový sestřih těch nejlepších záběrů či fotografií z prodávané nemovitosti. Tento můžete použít pro reklamu na Facebook, Youtube a pro remarketing vašeho inzerátu. Co je remarketing? Jednoduše, když se kdokoli podívá na váš inzerát nemovitosti na webu a potom si bude chtít pustit video např. na YouTube, před videem mu vyskočí tento váš krátky bumper, který mu připomene prodávanou nemovitost a na koho se může obrátit! 😉

Join our Newsletter

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.

Contact Us

We'll send you newsletters with news, tips & tricks. No spams here.